Monday 30 October 2017

Binary Alternativ Trader Anmeldelser


Velkommen til binær opsjonssjef Hva er binært alternativ handel Binære alternativer har raskt blitt en av de mest populære formene for elektronisk handel, og årsakene til hvorfor er enkle å forstå. Enkelhet og lønnsomhet. I motsetning til aksjemarkedet eller forex trading, kan nybegynnere komme i gang med binære alternativer med et begrenset budsjett og minimal handelserfaring. Grunnleggende om binære alternativer er enkle, og det er bare to mulige utfall for hver handel. Tenk på spørsmål som: Vil prisen på gull øke eller redusere de neste 24 timene Vil oljen nå en viss pris innen 5 PM i morgen Hvilken lager vil fungere bedre de neste 7 dagene: Facebook eller Google Vil din favoritt lager øke eller redusere i pris Hvis du gjetter riktig, kan du tjene så mye som 85 profitt på investeringsbeløpet. Med binære alternativer er både risiko og belønning løst. Du vinder enten handelen, eller du mister handelen. Det er veldig enkelt. Hvordan handler du binærvalg Trading binære alternativer er den enkleste måten å tjene penger på finansmarkedene. Heres hvor lett det er å handle: Velg en megler - Velg en binær opsjonsplattform for å handle med. De fleste meglere lar deg komme i gang for så lite som en 200 innskudd. Velg aktiva - Fra innsiden av handelsplattformen, velg hvilken eiendel du ønsker å handle. Hver binær opsjonsmegler har en stor liste over eiendeler du kan velge mellom, inkludert aksjer, indekser, varer og valutaer. Velg utløps tid - Som handelsmann har du fleksibiliteten til å velge utløps tid for din virksomhet. Du kan angi utløpstid til så lite som 60 sekunder hvis du vil ha raskere fortjeneste, eller angi utløpstid til 1 dag, 7 dager, 1 måned, etc. hvis du vil implementere en langsiktig strategi. Valget er ditt. Angi investeringens beløp - Både belønning og risiko er løst, så du kan se nøyaktig hvor mye du vil vinne eller miste på handelen. Velg Trade Direction - Lag din prediksjon i hvilken retning du tror markedet vil gå. Fordeler med handel binær opsjoner begrenset risiko i motsetning til andre former for investering, kan du begynne å handle binære alternativer med et minimum av penger. De fleste meglere gir deg mulighet til å begynne å handle på plattformen med så lite som en 100 investering, med minste handelsbeløp som er så lite som 5-20 i de fleste tilfeller. I tillegg er både overskudd og risiko fastsatt, så du kan tydelig se hvor mye du får til å vinne og miste før du utfører en handel. Rask avkastning på investeringen Den unike delen om binære alternativer er at sluttider for bransjer er mye kortere enn tradisjonelle investeringsveier. Mange plattformer tilbyr kortsiktige kontrakter med utløpstid på 60 sekunder, 2 minutter, 1 time, 1 dag, etc8230 Denne fleksibiliteten er utmerket for handelsfolk som ser etter en rask avkastning på investeringen. Enkel og enkel handel I motsetning til forex trading eller aksjemarkedet, er binære alternativer ekstremt enkle (selv for nybegynnere). For å komme i gang er alt du trenger å gjøre, å velge en finansiell ressurs (for eksempel gull), skriv inn beløpet du vil handle, velg utløpstid, og velg hvilken retning du tror markedet vil gå (opp eller ned). Tjen penger i enhver markedstilstand Binære alternativer lar deg tjene penger om markedene er opp eller ned. I motsetning til tradisjonell investering, eier du faktisk ikke noen del av den finansielle eiendelen du handler. Binære alternativer er bare å forutsi om prisen på en eiendel vil stige eller falle, og derfor er it8217 like like å tjene penger i en ned økonomi. Handel fra hvor som helst i verden Binær alternativ handel kan gjøres hvor som helst i verden hvor en internettforbindelse er tilgjengelig. Dette gjør at du kan handle direkte fra skrivebordet ditt, laptop eller til og med rett fra mobiltelefonen din. dårlig prisreduksjon, så gjør du 8220put8221 handel. De beste binære opsjonsmeglerne i mars 2017 En ekte handelsrevolusjon 8211 Binær alternativer Leter du etter en måte å tjene litt ekstra penger Eller kanskje starte en ny karriere Binær opsjonshandel vil tillate deg å gjør det og mye mer når du åpner gratis handelskonto med en av meglerne. Denne spennende nye typen netthandel har bare nylig begynt å utvikle seg, men allerede utallige mennesker bruker det som en betydelig inntektskilde. Konseptet er ekstremt enkelt, du velger en ressurs, forutsi om prisen vil stige eller falle og samle inn fortjenesten dersom prediksjonen viser seg å være riktig. Selvfølgelig vil dette ikke bare koker seg til dum flaks. Folk som er kjent med markedstrender, kan gjøre nøyaktige spådommer og tjene mye penger ved å gjøre det, siden det er mange forskjellige strategier og metoder som kan hjelpe handelsmenn til å ta sine investeringsbeslutninger. Men man trenger ikke å være en økonomisk ekspert for å gjøre dette. 8211 nybegynnere kan også delta i handelen og tjene noen betydelige midler i prosessen fordi alle seriøse meglere tilbyr ulike utdanningssentre (noen ganger kalt handelsakademier) fulle av gode tips, nyttige videoer og detaljerte forklaringer. Du vil også finne noen interessante nettsider eller online kurs der du kan diskutere binære alternativer med andre handelsfolk, lære av hverandre og fjerne eventuelle misforståelser du måtte ha. Men hvordan finner du en god megler Vel, det er der BinaryOptionsTrading-Review kommer inn. Du ser, vi vurderer og evaluerer binære opsjonsmeglere, slik at handelsmenn vet nøyaktig hva du kan forvente når du registrerer deg med dem. Våre økonomiske eksperter har mer enn 20 års erfaring i finansvirksomheten og har gjennomgått dusinvis av meglere. Å være tidligere handelsfolk oss, vet nøyaktig hva du trenger og vil gjøre vårt beste for å gi våre lesere den mest nøyaktige informasjonen. Vi er et av de ledende nettstedene innen dette bestemte kompetanseområdet, da vi gir svært detaljerte og grundige analyser av hver megler vi møter. Du vil legge merke til at hvert aspekt av noen meglere tilbyr en egen artikkel om det, som bare viser deg hvor seriøst vi nærmer deg hvert selskap. Denne nettsiden er din beste kilde for informasjon om binære opsjonsmeglere og et av dine beste verktøy for å bestemme hvilken av dem du vil ha som kobling til det binære alternativmarkedet. Hvorfor BinaryOptionsTrading-Review Så hvorfor nøyaktig er alt dette relevant Som du kanskje allerede vet, er det ganske vanskelig å fullt ut kontrollere ting som foregår på nettet. Det er noen mennesker som bare utgjør som binære opsjonsmeglere for å svindle deg og forsvinne med pengene dine. Det er sant at de fleste av meglerne vi møter viser seg å være legitime, men hvorfor ta unødvendige farer med pengene. La oss bare gjøre jobben vår og sjekke ut resultatene før du tar noen viktige beslutninger. Alle våre undersøkelser om meglerens pålitelighet kan sees hvis du klikker på vårt Scam-faneblad. så gi det en tur og se hvordan vi opererer. Mer detaljerte svindelrapporter enn disse er ganske enkelt umulig å finne. Den viktigste delen av denne nettsiden kan imidlertid bli funnet hvis du går til vår Brokers Tab. Der kan folk lese omfattende analyser av mer enn 40 forskjellige binære opsjonsmeglere, hver representert med en omfattende gjennomgang og flere andre artikler som omhandler ulike aspekter av tilbudet. En liten liste som inneholder det aller beste av dem, vises på skjermen din så snart du går inn på nettstedet vårt, hvis intuitive design gir våre lesere tilgang til all viktig informasjon med bare noen få klikk. Minimum innskudd, uttak av penger, overføringsmetoder, bonuser, handelsplattformer og mange flere emner forklares helt ned til den minste detalj. Disse teksten vil hjelpe deg med å finne den perfekte megleren fordi, akkurat som det er mange handelsformer blant binære opsjonshandlere, har også meglerne forskjellige forretningsstrategier. Noen vil tilby deg lave innskudd eller minimumshandlinger, andre kan prøve å få oppmerksomheten din med høye bonuser eller gratis demo kontoer, og du må få så mye kunnskap som mulig for å gjøre det riktige valget som vil gi deg den høyeste fortjenesten senere nedover veien. Denne mengden innhold av høy kvalitet dedikert utelukkende til binære opsjonsmeglere kan ikke bli funnet noe annet sted, så å betale oss et besøk før du tar viktige beslutninger om denne type handel, virker som den mest logiske tingen å gjøre. Tilleggsfunksjoner Kommentarer og anmeldelser er på ingen måte de eneste tingene BinaryOptionsTrading-Review har å tilby. Leserne våre kan også finne noen veldig hjelpsomme og helt gratis daglige signaler. Denne funksjonen er vår gave til leserne og et tegn på vår takknemlighet for all den gode tilbakemeldingen vi får hver eneste dag fra folk som besøker oss. Vi håper at vi kan hjelpe enda flere potensielle handelsmenn i nær fremtid. Bare skriv inn ditt navn, etternavn og e-postadresse i en liten form øverst til høyre på skjermen, og du er klar til å motta disse nyttige tipsene. De er i utgangspunktet investeringsrådgivning fra våre anerkjente økonomiske eksperter som ofte gir betydelig fortjeneste fordi vi bare deler med våre lesere de signalene som vi tror har størst sannsynlighet for suksess. BinaryOptionsTrading-Review gir deg de siste nyhetene fra finansverdenen, slik at du alltid er klar over de viktigste hendelsene. Vi legger også stor vekt på ikke-europeiske markeder, spesielt de som tilhører USA, Canada og Australia, så hvis du kommer fra en av disse regionene, kan vi fortsatt være svært nyttig for deg. Husk at disse markedene kan ha forskjellige regler fra de i EU, og noen av meglerne kan ikke engang være tilgjengelige for handelsfolk fra forskjellige kontinenter, noe som gir informasjon vi gir det mye mer verdifullt. Du kan lære alt om disse forskjellene gjennom artiklene våre, og her må vi igjen understreke vår store design som gjør at du raskt kan finne veien gjennom en stor mengde data vi har i butikken for deg. Av og til vil vi også gi deg linker til andre nyttige nettsteder som inneholder definisjoner og forklaringer av ulike økonomiske vilkår og uttrykk. Forhåpentligvis vil dette hjelpe deg med å lære alt du trenger å vite om binære alternativer mye raskere hvis du fortsatt er nybegynner, men det kan også gi noen gode forslag til hvor du skal lete etter nye handelsstrategier hvis du er en mer erfaren handelsmann. I alle fall er målet vårt å gi deg den beste tenkelige støtten og hjelpe deg med å utvinne så mye profitt som mulig fra dine handler. Hvordan lykkes For å lykkes i denne arbeidslinjen er tålmodighet og forskning av vital betydning. Her på BinaryOptionsTrading-Review, vårt mål er å hjelpe deg med å spare verdifull tid når du leter etter informasjon om en bestemt megler. Vi tar alle risikoene denne typen handel innebærer, slik at du ikke må. Med den riktige tilnærmingen kan binær opsjonshandel bli en betydelig inntektskilde for alle på grunn av høy avkastning på dine investeringer og svært attraktive bonuser som noen meglere har vært kjent for å tilby. Videre kan handler som utløper etter bare seksti sekunder, også noen ganger bli funnet i et meglere tilbud, så en smart handelsmann kan tjene mye penger på kort tid. Det som gjør binæropsjonshandel så populær, er imidlertid at alle parametere er kjent før du vet hvor mye du trenger å investere, hvor mye du kan tjene og eksakt tidspunkt for utløpet. Dette reduserer stresset betydelig og forenkler planleggingen, siden du vet alle mulige utfall av handelen. La oss lette alle dilemmaer du måtte ha ved å peke deg i riktig retning ved starten av din handels karriere. Med hundrevis av artikler bak dem og enda flere timer brukt i å undersøke hver eneste krok og kran på hver meglerens nettside, vet våre eksperter nøyaktig hva som gjør en god megler og hvordan å tjene penger med dem. Disse menneskene fra hele verden, fra New York til Tokyo, har kommet sammen for å dele sin entusiasme for binær opsjonshandel som de tror er den beste muligheten til fortjeneste i svært lang tid. Med denne typen kompetanse, nivå av engasjement og mengden arbeid som er investert, er det absolutt ingen sjanse for at du kan finne noen som kommer til og med nær vårt servicenivå. Vi er en verdensleder i denne arbeidslinjen med en veldig god grunn, så hvis du vil raskt øke budsjettet ditt eller kanskje til og med starte en lukrativ handels karriere, vet du hvor du skal lete. Binær Auto Trader Review Denne siden er min personlige anmeldelse av et automatisert binært alternativ trading verktøy som jeg fant kalt 8220BinaryAuto Trader8221. Den offisielle nettsiden er binærautotrader, og tjenesten de gir er et automatisk handelsverktøy som plasserer handler på dine vegne. Jeg plukket opp en kopi av den binære alternativet auto trader meg selv og bestemte meg for å sette det på prøve og gjøre en virkelig vurdering. Mer av et vitnesbyrd om du vil. Let8217s får det til: Binary Auto Trader Hurtigdetaljer Oversikt Produktet: Automatisert, håndfritt binært handelsverktøy Hva er det: En Google Chrome-utvidelse Hvor mye koster det? 179 måned Hvordan får jeg det. Besøk BinaryAutoTrader Du trenger en konto hos en binær megler som er kompatibel med programvaren. Vi anbefaler og bruker 24option Min erfaring ved hjelp av binæralternativet Auto Trader Så jeg var veldig spent på å finne dette produktet. Jeg ble skeptisk, men var villig til å gi det en risiko. Produktet så bra ut og de har en realistisk winloss som de offentlig viser. Slik fungerer det: Bestill produktet fra deres nettside og sjekk e-posten din for en link for å klikke. Du trenger Google Chrome-nettleseren. It8217s gratis. Da må du laste ned google chrome plugin 8211 Dette er veldig enkelt og museklikk Jeg var imponert over hvor enkelt det var å sette opp og starte. Ingen filer å laste ned og finne på systemet mitt for å utføre. Bare trykk på knappen og plugin-skjermene i min Chrome-verktøylinje øverst til høyre. Jeg åpnet pluginet og logget inn på kontoen min ved 24 valg. Når du er logget inn på 24, har plugin 4 felt for å bekrefte før det begynner å handle for deg. Før den automatiske handleren begynner å gjøre handler Det er 5 felt å bekrefte Klikk Godta og klikk Start å gå Live Først viser det om du er logget inn i megleren. Det har også et valgfritt felt som vil holde deg innlogget automatisk hvis du oppgir innlogging og passord. Deretter bekrefter du at du er logget inn på BOAT (BinaryOptionsAutoTrader-konto) 8211 hvis ikke du kan klikke for å logge på Neste, kan du definere ditt handelsbeløp. Dette er hvor mye du risikere per handel. Minimumet er 25. Du kan også velge et alternativ her som lar deg handle igjen hvis du får en meglerfeil når du prøver å fylle handelen (jeg forlot dette alternativet, jeg ville ikke prøve å ta på nytt handle hvis det oppstod en feil først) Neste, det krever at du godtar vilkårene Klikk 8216start trading8217 8211 Når alle lysene er grønne, vil det utføre et hvilket som helst handelssignal det mottar. Dag 1 starter med en med 176 balanse ved 24option. Startet ut med 176 i min konto 8211 Å lage 25 handler Omtrent en time etter at du har startet auto-traderprogramvaren, har jeg fortsatt ikke en handel plassert ennå. I8217ve logget inn og ut et par ganger for å forsikre meg om at jeg er tilkoblet. Mitt første handelssignal kommer om en og en halv time etter at signalet er startet. Jeg ble varslet av en liten boks som dukker opp i nederste høyre hjørne av skjermen min. Jeg har vært i stand til å skjerme signalvarselet som dukker opp fordi fordi det bare varer noen få sekunder før du slipper tilbake ut av visningen. Men så snart jeg går tilbake til 24-skjermbildet, ser jeg at I8217m i min første handel. Det er et sett på GPBUSD. Den har en 10 minutters utløp, og streikprisen min er 1,57568. Jeg vil at dette binære alternativet skal utløpe under denne prisen Min første handel 8211 På It8217s måte å være en vinneren Ja 8211 en vinnende I8217m fornøyd selvfølgelig. I8217m opp allerede. Tre minutter senere ser jeg et nytt handelssignal. Let8217s gjør dette. Neste handel var en 30 minutters utløp og var et tap. Det automatiske systemet er 11 og I8217m ned noen få dollar på grunn av Vig. En og en halv time senere ble en annen handel tatt med 10 minutters utløp, og det er også et tap. I8217m ned litt på 12, men jeg liker at mine tap var av svært smale marginer. Jeg snakker noen pipetter her eller der. Min seier var sunn i vinnende side. Tapene var begge veldig nært, noe som gir meg litt positiv info å rapportere. I8217m ned litt, ikke så farlig. Senere den dagen ble det tatt to langsiktige binære opsjonshandler. Det var høyere risiko, høyere belønning handler som ikke lukkede i noen dager. De fant faktisk sted fra en tirsdag inngang til en fredagstenging. Disse tilbød høyere utbetalinger på rundt 300. Jeg trodde ikke at disse handlene skulle være ærlige. Jeg ville ikke vite resultatene før etter min tur til Disney World som er planlagt for torsdag til mandag. Systemet tok to kortsiktige handler for meg den første dagen med en gevinst og et tap. Min balanse satt på 132 med to 25 bransjer fortsatt åpne med en 75 hver utbetaling hvis de vinner. Hvis 1 av dem vant, vil jeg sitte rundt 155 eller så. Dag 2 8211 God dag 8211 Neste dag var søtt da systemet tok tre handler totalt med 2 seire og 1 trykk. Trykket returneres til og med penger. I8217m glad så langt med systemet. Jeg dro til Disney World 8211 No Trading Jeg antar at jeg teknisk sett kunne ha forlatt den binære bilhandleren på mens jeg var borte og så hvordan det viste seg, men jeg vil se handlingene som foregår og jeg ønsket å kjenne inn og ut av binært automatisk handelsverktøy, slik at jeg kunne gjøre en reell gjennomgang for deg. Jeg slått den av, hadde en blast på Disney og var på jobb igjen før du visste det. Wow de karakter middager er dyre, ta med din handel konto balanser til Disney mine venner jeg endte med å miste begge longshot 300 returhandler. Min konto er ned til 132. I8217m ned 44 så langt. Den slags suger. Oh, det er jeg i dette til jeg knuser min begrensede bankroll, eller jeg lager 500. Tilbake til arbeidstesting Den binære autohandler Den første dagen tilbake fra Disney er en uneventful. Ingen handel ble tatt i det hele tatt av systemet denne dagen. Jeg er ikke sikker på om jeg er riktig tilkoblet, men jeg tar meg på jobb og ikke betaler oppmerksomhet for å slå den på. Det kunne ha vært på og bare ingen signaler utløst. Jeg er ikke sikker. 6 februar 8211 Tilbake på kontoret og slått på binaryautotrader i dag og sørget for at jeg var god og logget inn. Ingen handling i det hele tatt gjennom lunsj. Jeg tror at systemet kanskje ikke fungerer. Så klokken 1:45 får jeg et handelssignal som dukker opp på skjermen min. Ja 8211 en vinner. Og med en sunn margin. Jeg liker å se det. Ting går ganske bra. Jeg lager ikke båt masse penger ennå, men jeg er litt overrasket. Så begynner det å gå nedover bakken. De neste dagene er en serie tap med en tilfeldig gevinst blandet her eller der. I8217m skal fortsette og publisere anmeldelsen som den sitter akkurat nå, selv om den ikke viser BinaryAutoTrader i det mest positive lyset. Sannheten er at du kan se at tiden jeg har brukt på systemet har vært rapportert, noe av deres verste i ytelsen så langt. Du kan se de offentlige resultatene på deres nettside (som jeg gir dem kudos for det) og bestemmer selv. Bare besøk deres nettsted, og du kan se hele listen over resultater, gevinster og tap. En handelshistorie som viser de fleste av mine handler med binær autohandel Hvor står jeg på slutten av denne anmeldelsen Min konto saldo sitter på 56 77, det vant bare en annen handel like etter publisering av dette. Jeg har nok til to tre handler hvis de begge taper. Let8217s håper vi tar en god løp og snu dette rundt, eller jeg må avslutte min anmeldelse, en anbefaling for å holde av med investeringen i systemet, med mindre du er forberedt på ikke bare å betale 179 måneders avgift, men også villig til å miste handelen din konto mens gutta jobber for å slå sine resultater tilbake. Min bankroll er offisielt busted Oppdatering 8211 18 februar kontoen min er BUSTO Selv om jeg gikk i stykker med systemet, var det noe jeg likte om det. Jeg liker systemet, det er enkelt og enkelt, og det har potensial. Jeg tror ikke det er en erstatning for de høyt kvalifiserte handelsmennene som gjør dette for å leve eller de som ønsker å handle profittabelt og vil sette i mannens timer. Jeg tror at for den gjennomsnittlige næringsdrivende som ser på å gamble litt på binærfeltene og har bankrollen for å ta risikoen, kan det meget vel bli et lønnsomt venture hvis systemet går bra for en stund. Det ser ut til at de ser på deres publiserte plate, min timing var omtrent like dårlig som den blir så langt som da jeg kjørte bilforhandleren. Hvis du vil sjekke det ut, kan du bare besøke nettstedet deres her på binaryautotrader. Jeg oppfordrer også andre erfaringer og tanker om dette produktet nedenfor, jeg vil gjerne ha ærlig tilbakemelding. Endelig ord: Hvis du fant denne anmeldelsen nyttig, vil du dele den på Facebook eller Twitter Takk på forhånd Entreprenør, pokerspiller, binær handelsmann lærer tauene på den harde måten. Copyright copy 2015 - BinaryTrading. org, Alle rettigheter reservert. Sitemap Binary trading har betydelig risiko. Aldri investere mer enn du har råd til å tape. Dette nettstedet er ikke økonomisk råd eller et tilbud om økonomisk rådgivning. Dette nettstedet er kun til underholdning og informasjonsformål. Ved bruk av dette nettstedet aksepterer du å holde oss 100 skadesløse for alle tap. Hvis du klikker på koblinger til eksterne nettsteder, kan det resultere i tilknyttet inntekt for utgivere av denne nettsiden. (MERKNAD) - Dette nettstedet er ikke et binært handelsnettsted og eies IKKE av et binært alternativ selskap. Vi er kun informasjons og underholdning. Ingen handel er tilbudt eller forespurt av BinaryTrading. org USA REGNSKJEMA MEDDELELSE: Binary Options Bedrifter er ikke regulert i USA. Disse selskapene er ikke regulert, forvaltet, knyttet eller tilknyttet noen av regulatoriske byråer som Securities and Exchange Commission (SEC), Commodity Futures Trading Commission (CFTC) eller National Futures Association (NFA) eller andre amerikanske reguleringsorganer. Vær oppmerksom på at uregelmessig handelsaktivitet av amerikanske borgere anses som ulovlig. Handel på egen risiko. Risikodisponering: BinaryTrading. org tar ikke ansvar for tap eller skade som følge av avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, dette inkluderer utdanningsinnhold, eksempelkurser og diagrammer og nyheter. Vær oppmerksom på risikoen forbundet med binær opsjonshandel og handel med finansmarkedene investerer aldri mer penger enn du kan risikere å miste. Risikoen ved handel med binære alternativer er høy og kan ikke være egnet for alle investorer. BinaryTrading beholder ikke noe ansvar for eventuelle handelsstørrelser du måtte møte som følge av bruk av informasjonen som er hostet på denne nettsiden. Sitatene på denne nettsiden er ikke gitt av børser, men heller av markeds beslutningstakere. Så prisene kan være forskjellige fra valutakursene og kan ikke være nøyaktige til realtidspriser. De leveres som en guide til handel i stedet for for handelsformål. Se hele vår personvernpolicy.

No comments:

Post a Comment