Wednesday 22 November 2017

Cms Forex Uk


Lær det grunnleggende om Forex, inkludert hvordan man følger et marked, hvordan man utfører handler og mer. VT Tradertrade er intuitiv og enkel å bruke for begynnende forhandlere. Erfarne Forex Traders Ta Forex trading til neste nivå med vår avanserte Forex trading plattform, VT Tradertrade 2.0. Denne avanserte handelsplattformen tilbyr real-time, kartbasert valutahandel, over 110 tekniske indikatorer og har lenge vært en foretrukket plattform for avanserte tekniske handelsfolk. Åpne din gratis praksis konto i dag og opplev VT Trader Forex trading plattform. Futures, Commodities, og Stock Traders For de med erfaring med handel med andre markeder, bygger en praksis Forex-konto erfaring med vanskelighetene og spesielle egenskapene til Forex markedet. Simulerte forhold kan avvike fra virkelige forhold, og handlende bør ikke nødvendigvis forvente samme resultater fra live trading. Forex er et over-the-counter (OTC) eller valutamarked. Åpne en gratis praksis konto Åpne en gratis praksis konto og opplev Forex markedet risikofri med eksklusiv tilgang til VT Tradertrade 2.0. Simulerte forhold kan avvike fra virkelige forhold, og handelsmenn bør ikke nødvendigvis forvente de samme resultatene fra live trading. Cmsfx Review Besøksside Jeg får en e-post fra CMSFX (Jeg antar at jeg på et tidspunkt prøvde dem demo, derfor hadde de min e - mail-adresse) som angir at de nettopp har åpnet en Micro-konto-funksjon, og hvis jeg søker innen utgangen av juni, får jeg 50 konto gratis uten behov for innskudd. Jeg tror dette er kult. Jeg kan bygge opp 50 til en nyttig mengde, og hvis de ender opp med å bli gode som meglere, kan du senere åpne en standardkonto. Jeg får en svar-e-post etter programmet som angir følgende. 1. Send inn en kopi av din offentliggjorte foto-ID (med mindre du har autorisert CMS Forex for å gjennomføre en kredittsjekk). Alle søkere må sende inn en kopi av et myndighets-utstedt bilde-ID, for eksempel pass eller førerkort med deres kontoapplikasjon. Hvis regjeringen din utstedte identifikasjon, bekrefter ikke hjemmeadressen du angav i søknaden, vennligst send også en forsyningsregning (gass, telefon, kabel) eller et kontoutskrift som bevis på oppholdet. Så jeg går til URLen nevnt i e-posten der jeg kan laste opp dokumentene mine. Siden mitt lands identitetsdokument ikke har boligadresse, må jeg laste opp 2 dokumenter. Men på nettstedet ser det ut til at det bare er et alternativ å laste opp 1 dokument. Så jeg går til live chat kundeservice for å finne ut hvordan jeg kan laste opp begge dokumentene. Jeg snakker med en person som heter Lee. Han forteller meg at jeg kan laste opp begge på samme sted etter at jeg har klikket på opplastingsalternativet, men når jeg er ferdig med chatten, merker jeg at han uttalt at en bruksregning eller et kontoutskrift er påkrevd for adressebevis, IKKE et sertifisert dokument (som er det jeg har). Da jeg la merke til dette, hadde jeg allerede sagt farvel og chatten ble stengt. Så for å clarify wether eller ikke Lees uttalelse mente at bare bruksregninger eller kontoutskrifter var akseptabelt, gikk jeg inn i en ny samtale med en person kalt Kevin. Kevin fortalte meg at regjeringsdokumentet mitt som er sertifisert av en editerer av ed er ikke gyldig siden det ikke må være eldre enn 30 dager. Kevin sa også at jeg må tilby en kopi av mitt kontoutskrift for å bevise at jeg har en bankkonto. (Som om du tjener penger til eller fra, utgjør det ikke bevis.) Så her er det allerede to uoverensstemmelser mellom det oppgitte ordet som er skrevet på nettstedet og i e-posten (som limt over) og ekspertassistansen fra helpdesken. Ingen steder angir det en tidsperiode for bevis på adresse på nettstedet eller i e-postadressen. Ingen steder står det at man må ha et verktøyregning og en kontoutskrift. (Det er hva Kevin sa.) Jeg sa til Kevin at jeg bor i en landlig del av Sør-Afrika, og at vår elektrisitet er gjort via et forhåndsbetalt kort system. Betydning den eneste dokumentasjonen jeg får er når jeg fyller på kortverdien min er en kvittering. Det er ingen landslinjeprofiler i mitt område, og mobilen min er også på et forhåndsbetalt kort system. Min bankkonto holdes i en gren som ligger bare 1000 kilometer unna, hvor jeg for øyeblikket blir, og jeg (ved valg siden det ikke er posttjeneste der jeg bor) har valgt å ikke motta oppgjorte bankopplysninger. Husk at dokumentavsnittet klistret over nevner en kontoutskrift som et bevis på adresse, ikke som Kevin insisterte på at jeg må tilby uttalelsen som bevis på at jeg har en bankkonto. Så jeg ba Kevin klart si at CMS aksepterer et bruksregning eller en kontoutskrift, men et regjeringsdokument sertifisert av en editer av ed som, som jeg nevnte til Kevin, betyr at hvis jeg løy om adressen min under ed, kunne jeg bli arrestert og gå i fengsel for perjury, må ikke være eldre enn 30 dager. Vær også oppmerksom på at mitt identitetsdokument ble utstedt i 2003. Hvis mitt land DID oppgir boligadresse i Identitetsdokumentet, ville ID-en være gyldig. Jeg avsluttet samtalen med Kevin, og sa at jeg er ganske fornøyd med IKKE å åpne en konto hos CMS og deres gratis 50 mikrokonto, og jeg vil bli hos mine 2 meglere, MB Trading og GoMarketsAus som ikke godtar sertifiserte dokumenter som bevis. Dessverre er jeg ikke i stand til å kutte og klistre mine to chatter med dem, siden de ikke sender et transkripsjon av teksten. Jeg vil ikke si at de er en svindel, men så vidt jeg er opptatt av, bør det være et null star alternativ for vurderinger som er det jeg ville ha valgt. Monday, 3 oktober 2011 Ingen tvil om at mange mennesker vil fortsette å være tapere i livet som de helt glemsel av sine feil og greattest fiende-ego og følelser. Jeg er tvunget til å skrive denne anmeldelsen for å fortelle folk at de fleste av anmeldere kommentarer er ikke-sensuelle og fortjener ingen oppmerksomhet i det hele tatt. Jeg åpnet konto med CMS i fjor under lanseringen av VT-plattformen med en innskuddsbonus på 50. Of course noen av vennene mine jeg fortalte, fikk også pengene, men blåste det opp. Jeg begynte å handle denne kontoen og i løpet av en måned nesten doblet den. Den neste måneden kom NFA med en viss regel som nødvendiggjør at de enten overfører kontoen din til CMS UK eller forblir hos dem i USA. Jeg valgte å bli overført til Storbritannia. Men merk deg, til tross for at jeg ikke har deponert noen eneste dollar de sendte et brev til meg i Nigeria, også varslet gjennom e-post og til sist ringe til meg. Hva en utmerket megler. Etter det fortsatte jeg med Storbritannia og balansen min var opp til 210 i den tredje måneden uten å sette inn noen penger. Da bestemte de seg for å skrape sine privatkunder de flytter oss til Forex. Jeg ønsket å fortsette med forex, men de nekter å si at deres policy ikke tillater klient fra Nigeria. Deretter ba jeg om tilbaketrekning og gevinsten og bonusen totalt 210 ble sendt til min acct. Ive bevis for å vise eller bevis noen av alle disse uttalelsene har sagt. Jeg vil fortelle folk at CMS var en ærlig megler, selv om jeg for øyeblikket ikke handler med dem. Jeg skriver denne anmeldelsen fordi det vil være grov urettferdighet fra meg til CMS å holde seg stille uten å fortelle verden om dette. Min venn mistet hele sin bonus ved å shortse EURUSD og mkt slå og gjenværende hausse for de neste månedene som tørker hele bonusen. Vil han skylde meg megleren som noen gjorde over seg selv Fredag ​​17. desember 2010 Torsdag 21. mai 2009 Ting jeg snakket om i mitt tidligere innlegg her er borte nå (umulig å jobbe i varme timer). Veldig, veldig rask ordreutførelse når som helst. Jeg har handlet med dem i over 8 måneder nå, og tjenesten blir bare bedre, 2.0-versjonen av handelsplattformen er mye mer praktisk enn noen av de 20 handelsplatformene Ive prøvde. Deres gratis Trading Power Course er også fantastisk. De har også senket sin innflytelse til 1: 100, som definitivt sier at de ikke bare er en annen forexmegler. Veldig god service tirsdag 19. mai 2009 Jeg handler jevnlig med dem - god service, virker som ingen stop-loss samling. Mickey, jeg forstår ikke klart setningen Når en beskyttelse er fjernet, hopper de mot deg. Hvis du mener når du fjerner stopper, så sannsynligvis markedet hopper mot deg. Jeg legger alltid stopslimits og har aldri noen problemer. Jeg hadde et par tilfeller da prisen var 1-2 pips fra min stopp-nivå, og returnerte tilbake (hvis de samle stopper, ville de definitivt bruke sjansen, men de gjorde ikke). Torsdag 30. april 2009 Hold deg unna Du vil miste alle pengene dine Alltid manipulere plattformen mot deg. Når som helst en beskyttelse er fjernet, hopper de mot deg. Hold pengene dine, spar frustrasjonen din. ikke handle med dem magy saad. Egypt. Søndag 26. april 2009 Jeg ble med i selskapet noen måneder siden. deres kundeservice er god. men deres handelssystem VT Trader-tilkobling faller hvert 3. minutt. De publiserte nylig MetaTrader4, men den brukte marginen er høy i forhold til andre selskaper. så de trenger å utvikle sitt system. Mandag 20. oktober 2008 En eksepsjonelt god handelsplattform - VT Trader. Support team reagerer raskt. Ingen skjulte betalinger - alt er veldig klart. - Det er umulig å jobbe i varme timer (jeg tror det ikke er noe fryktelig skjønt - mange mennesker jobber med dem, det er bare at noen ganger BuySell-ordre tar 15 sekunder å bli henrettet. Jeg vil si at de trenger flere servere). Mandag 20. oktober 2008 Jeg har aldri sett en slik fryktelig tjeneste Beklager, men når du sier at du vil oppdatere kontosaldoen din, bør du nok gjøre det (det er nå 8 dager siden du lovet), og når du sier at du vil løse et lite serverproblem i 2 timer - det bør ikke ta 3 dager (lovet to ganger, men problemet er fortsatt uløst). Den verste tjenesten jeg noensinne har sett, beklager. Jeg må finne noe annet nå. Monday, October 20, 2008CMS Forex UK Oversikt over Capital Market Services UK, Ltd (CMS Forex UK) CMS Forex er en ledende Forex trading leverandør, catering til både retail og institusjonelle investorer. CMS tilbyr 24 timers kundesupport, et innskudd på minst 200 USD, konkurransedyktige sprekker og inntil 400: 1 innflytelse. Med CMS Forex UK kan du velge mellom to avanserte valutahandel plattformer, den proprietære VT Trader og den populære MT4. Utnyttelse øker både gevinster og tap. Mest populære funksjoner på CMSFX UK Opptil 400: 1 Utnyttelse (kun i Storbritannia) Lavt minimum innskudd: 200 (UK), 25 (US) Tette variable spredninger Avanserte handelsplattformer: VT Trader har 100 tekniske indikatorer, streaming Dow Jones nyheter og integrert kart mønster anerkjennelse teknologi. Eller handle med avanserte linjestudier og ekspertrådgivere på MT4. FX Tradeport og FX Tradeport Plus, gi klienter lav spreads, full markedsdybde og automatisk utførelse. Mobil og nettbaserte plattformer tilgjengelig Utdannelsesprodukter på CMSForex UK CMS Forex gir forhandlere en stor samling utdanningsressurser for å sikre at de holder seg på det raske Forex-markedet. Lær om prinsippene for handel på teknisk analyse med deres live online kurs. Se daglige videoer på markedsoppdateringer, eller les dagens oppdateringer om viktige nyheter og tekniske trekk på deres analyseside, FXTimes. CMS FX UK Spreads CMS Forex tilbyr variable spreads så lave som 1,4 pips på EURUSD og USDJPY. Trading Tools CMS Forexs flaggskip plattform, VT Trader, har avanserte tegneverktøy og 100 tilpassbare tekniske indikatorer. Forex-kapselen, en dynamisk økonomisk kalender, er tilgjengelig direkte fra plattformvinduet, slik at du kan holde deg på viktige grunnleggende indikatorer til enhver tid. Dessuten vil klienter motta bryte nyheter, kommentarer og analyser av hendelsene, trender og retningslinjer som kjører store og eksotiske valutamarkeder gjennom FX Select fra Dow Jones Newswires. Diagrammønstergjenkjenningsteknologi er også integrert direkte i plattformen, slik at du automatisk kan identifisere tekniske analysemønstre i sanntid. Alternativt kan forhandlere implementere sine ekspertrådgivere for automatisk handel ved å bruke den populære MetaTrader 4-plattformen i stedet. CMS Forex gir også en rekke Forex nyttige widgets og verktøy, inkludert tilpassbare forex diagrammer, samt en pip kalkulator og valuta kalkulator. Regulering Capital Market Services UK Ltd (registreringsnummer 488900) er autorisert og regulert av Financial Services Authority. CMS Forex er en registrert Futures Commission Merchant (FCM) og et Forex Dealer Member (FDM) til National Futures Association (NFA) (Medlem ID: 0313199). Deres medlemsside er plassert her. I Japan er CMS Forex regulert av Financial Services Agency (FSA) i Japan. CMS International har lisens til å drive Investment Business av Bermuda Monetary Authority (BMA). Diverse hovedkontor: 80 Cannon Street, 3rd Floor, London, EC4N 6HL (UK) 350 Fifth Avenue Suite 6400 New York, NY 10118 (US) Land: Storbritannia, USA Telefon: 44 (0) 20 3026 4019 Faks: 44 0) 20 3070 0400 E-post: infocmsfx. no FreePhone: 08008456997 Språk: Engelsk, Kinesisk, Spansk, Japansk, Arabisk, Fransk, Tysk, Russisk, Koreansk Platform: VT Trader 2.0, MT4, FX Tradeport, FX Tradeport Plus Alle Forex Brokers

No comments:

Post a Comment