Monday 6 November 2017

Forex Trading Inntekter Skatt Uk Regjeringen


Hvordan å registrere skatter som en Forex Trader De fleste nye handelsmenn har aldri bekymring seg selv med å finne ut spesifikkene i skatt i forhold til forex trading. Alt et nytt handlende fokuserer rett og slett på å lære å handle lønnsomt. Men på et tidspunkt må handelsmenn lære hvordan man skal regne for sin handelsaktivitet og hvordan man legger skatt. Forhåpentligvis arkiverer skattene å regne for forex gevinster, men selv om det er tap på året, bør en næringsdrivende sende dem til den riktige nasjonale myndighetsmyndigheten. USA Arkiverte skatter på forex fortjeneste og tap kan være litt forvirrende for nye handelsmenn. I USA er det noen alternativer for Forex Trader. Først av alt, har eksplosjonen av detaljhandel forex markedet forårsaket IRS å falle bak kurven på mange måter, så dagens regler som er på plass om forex skatt rapportering kan endres når som helst. Forskriftene blir kontinuerlig innført i valutamarkedet, så sørg alltid for at du gir deg en skattemessig profesjonell før du tar noen skritt i å sende inn skattene dine. Det er i hovedsak to seksjoner definert av IRS som gjelder for valutahandlere - § 988 og § 1256. Seksjon 1256 er standard 6040 kapitalgevinst skatt behandling. Dette er den vanligste måten som forex-handelsmenn fil forex fortjeneste. Under denne skattebehandlingen er 60 av de totale kapitalgevinstene beskattet til 15 og de resterende 40 av de totale kapitalgevinstene blir beskattet til din nåværende inntektsskatt, som for øyeblikket kan være så høyt som 35. Lønnsomme handelsmenn foretrekker å rapportere forex trading fortjeneste under seksjon 1256 fordi det gir en større skatteavbrudd enn avsnitt 988. Tapende næringsdrivende har en tendens til å foretrekke avsnitt 988 fordi det ikke er noen kapitaltapbegrensning, noe som muliggjør fullstendig standardtabbehandling mot inntekt. Dette vil hjelpe en næringsdrivende å dra full nytte av trading tap for å redusere skattepliktig inntekt. For å dra nytte av § 1256, må en næringsdrivende fravike seg avsnitt 988, men for tiden krever IRS ikke en næringsdrivende å arkivere noe for å rapportere at han velger bort. Også hvis forexkontoen din er stor og du mister mer enn 2 millioner i et enkelt skatteår, kan du kvalifisere deg til å sende inn et skjema 886. Hvis megleren er basert i USA, vil du motta en 1099 på slutten av år rapporterer dine totale gevinster. Dette nummeret skal brukes til å registrere skatter i henhold til enten § 1256 eller § 988. Forex trading skatteregler i Storbritannia er mye mer handelsvennlige enn USA. For øyeblikket er ikke spredt inntektsfortjeneste beskattet i U. K., og mange U. K.-meglere tilbyr detaljhandel forex-demo og vanlige kontoer i en spread-spillstruktur. Dette betyr at en næringsdrivende kan handle forexmarkedet og være fri for å betale skatter, og forex trading er skattefritt. Dette er utrolig positivt for lønnsomme forexhandlere i Storbritannia. Ulempen ved å spre bud er at en næringsdrivende ikke kan kreve handelsforpliktelser mot sin andre personlig inntekt. Også, hvis en næringsdrivende forvalter midler eller handler for en institusjon, er det mange andre skattelov som man må overholde. Men hvis en forhandler forblir med spread-spill, må ingen skatt betales på fortjeneste. Det er forskjellige stykker av lovgivning i gang som kan endre forexskattelovene veldig snart. Man bør sørge for at man overholder en skattemessig profesjonell for å sikre at han holder seg etter alle ordinære lover. Andre opsjoner Et annet alternativ som gir høyere grad av risiko, er å skape en offshore-virksomhet som engasjerer seg i forex-handel i et land med lite eller ingen forexbeskatning, og betal deg selv en liten lønn for å leve på hvert år, som vil bli skattlagt i landet hvor du er borger Det finnes mange typer forex-programvare som kan hjelpe deg å lære å handle forexmarkedet. Denne typen forretningsdannelse er svært risikabelt fordi du må sørge for at du er 100 prosent etter skattelov og ikke slipper inn i ulovlige aktiviteter. Denne typen operasjon skal kun utføres ved hjelp av en skattemessig, og det kan være best å bekrefte med minst 2 skattemyndigheter for å sikre at du tar de riktige beslutninger. Inntektsskatt: Ny skattefradrag for eiendom og handel inntekt Hvem er sannsynlig å bli påvirket Personer med små inntekter fra å levere varer, tjenester, eiendom eller andre eiendeler. Generell beskrivelse av tiltaket Dette tiltaket innfører 2 nye årlige skattefradrag for enkeltpersoner på 1000 hver, en for handel og en for eiendomsinntekt. Handelsgodtgjørelsen vil også gjelde for visse diverse inntekter fra å levere eiendeler eller tjenester. Disse nye godtgjørelsene vil tre i kraft fra skatteåret 2017 til 2018. Når godtgjørelsene dekker alle individer som er relevante inntekter (før utgifter), vil de ikke lenger må deklarere eller betale skatt på denne inntekten. De med høyere inntektsinntekter vil kunne velge, når de beregner deres skattepliktige fortjeneste, å trekke kvoten fra sine kvitteringer, i stedet for å trekke fra de faktiske tillatte kostnadene. Handelsgodtgjørelsen vil også gjelde for bidrag til formålet med klasse 4 folketrygd. De nye godtgjørelsene vil ikke gjelde for partnerskapsinntekter fra å drive handel, yrke eller eiendomsvirksomhet i partnerskap. Tillatelsene vil ikke gjelde i tillegg til nødhjelp gitt under Leie-a-Room Relief-lovgivningen. Politisk målsetning Den nye godtgjørelsen gir enkelhet og sikkerhet om inntektsskatt forpliktelser på små mengder inntekt fra å levere varer, tjenester, eiendeler eller andre eiendeler. Dette tiltaket støtter regjeringens mål om å forenkle skattesystemet og for å hjelpe Storbritannia til å bli ledere i den digitale og delte økonomien. Bakgrunn til tiltaket Budsjettet 2016 kunngjorde regjeringen 2 nye 1000 kvoter for eiendoms - og handelsinntekter som trer i kraft fra 6. april 2017. Regjeringen kunngjorde i høsterklæringen 2016 at handelsgodtgjørelsen også vil gjelde for visse diverse inntekter fra å gi eiendeler eller tjenester. Denne endringen vil redusere kompleksiteten for enkelte personer som ikke lenger må avgjøre om aktiviteten utgjør handel eller ikke. Detaljert forslag Driftsdato For de personer som velger for enkelhet å rapportere inntekt og utgifter av en handel i henhold til skatteåret, vil handelsgodtgjørelsen tre i kraft for handelsinntekt i perioden 6. april 2017 til 5. april 2018. Ellers vil det trer i kraft for perioder som slutter på en, en regnskapsdato eller på en annen dato, den 6. april 2017, som danner basisperioden for skatteåret 2017 til 2018. Dette vil tre i kraft for eiendomsinntekt og visse diverse inntekter fra 6. april 2017. Nåværende lov Kapittel 2, del 2 i lov om inntektsskatt (handel og andre inntekter) 2005 (ITTOIA 2005) belaster inntektsskatt på fortjeneste i en handel. Kapittel 3, Del 2 inneholder regler for beregning av handelsoverskudd med henvisning til kvitteringer og utgifter, for å inkludere eventuelle kvoter eller avgifter i henhold til Kapitalavgiftsloven 2001, og i samsvar med god regnskapsskikk (GAAP), med forbehold for eventuell skatt justeringer som kreves av loven. Dette kapittelet og kapittel 3A fastsetter også at små bedrifter kan velge om overskudd skal beregnes på kontantbasis. Gevinsten i en handel blir beskattet med henvisning til det overskudd som er opptjent i en basisperiode for skatteåret. Kapittel 15 i del 2, fastsetter reglene for å fastslå basisperioden for et skatteår, og gir generelt en periode på 12 måneder som slutter med regnskapsdatoen i skatteåret. Kapittel 3, del 3 i ITTOIA 2005 belaster inntektsskatt fortjeneste fra en eiendomsvirksomhet som oppstår i skatteåret. Fortjeneste av en eiendomsvirksomhet beregnes på samme måte som fortjenesten til en handel bortsett fra at kontantgrunnlaget ikke gjelder for øyeblikket. Regjeringen er rådgiver om å innføre dette i Finansregning 2017. Kapittel 8 (Inntekt ikke ellers belastbar), Del 5 av ITTOIA 2005 belaster Inntektsskatt på diverse inntekter fra å levere eiendeler og tjenester, ikke ellers belastbar. Del 7, kapittel 1, Rent-a-Room Relief, gir lettelse for inntekter fra bruk av innredet innkvartering i en enkeltperson eller hovedbolig. Dette kan inkludere handelsinntekt, eiendomsinntekter og diverse inntekter. Avlastningsformen avhenger av hvorvidt leieinntektenes romkvitteringer overstiger enkeltpersonene leie en grenseverdi. Hvis det ikke gjøres, blir inntektene ikke belastet med mindre det enkelte velger ellers. Hvis det gjør det, kan den enkelte velge en alternativ metode for å beregne inntektene ved å trekke ut leien en grenseverdi, i stedet for å trekke de faktiske utgiftene. Del 9 av ITTOIA 2005 inneholder spesielle regler som gjelder for personer (samarbeidspartnere) som driver samhandel som et selskap, og som de enkelte partnere beskattes for denne inntekten. Foreslåtte revisjoner Lovgivning i økonomi Bill 2017 vil introdusere en ny del av ITTOIA 2005. Å gi lindring for to nye årlige skattefradrag for enkeltpersoner på 1000 hver, en handelsgodtgjørelse og en eiendomsgodtgjørelse. Dette vil utgjøre form av lettelse, som avhenger av om enten handels - eller eiendomsinntekt overstiger 1.000 godtgjørelse eller ikke. Der enkeltpersoner som har handel eller eiendomsinntekt er mindre enn godtgjørelsen, vil fullstendig lettelse bli gitt slik at inntektene ikke belastes, med mindre den enkelte velger noe annet. Hvor enkeltpersoner som er handels - eller eiendomsinntekt er mer enn godtgjørelsen, kan den enkelte velge en alternativ metode for å beregne inntektene i stedet for de vanlige reglene som ellers ville gjelde for å beregne fortjenesten til en handel eller en eiendomsvirksomhet eller en annen inntekt . Valget for handels - eller eiendomsgodtgjørelsen gjøres selvstendig og gjelder for hvert enkelt skatteår. De nye godtgjørelsene vil gjelde for alle typer eiendoms - og handelsinntekter til en person, men ikke til partnerskapsinntekter fra å drive en handel, yrke eller eiendomsvirksomhet i partnerskap der spesielle regler i del 9 i ITTOIA 2005 gjelder. Handels - og eiendomsgodtgjørelsen gjelder ikke for inntekt som leier et romavhengighet til. Det vil heller ikke gjelde dersom alternativmetoden ikke velges, men i stedet reduseres de faktiske tillatte kostnadene. Handelsgodtgjørelse Det første kapitlet i den nye delen av ITTOIA 2005 vil dekke handelsgodtgjørelsen. Dette gir fullstendig lettelse hvor kvitteringene som ellers ville vært tatt med i regnskapet ved beregning av handelsresultatet for skatteåret, er opp til 1000. Effekten av lettelsen vil være at fortjenesten fra handelen vil være null. Det vil være en tilsvarende regel for visse diverse inntekter, som skal betales i henhold til lovens kapittel 8, del 5. Dette gjelder i den utstrekning at den 1.000 handelsgodtgjørelsen ikke ellers brukes mot handelsinntekter. Det vil være en valgfri alternativ metode for beregning av fortjeneste hvor kvitteringene fra en handel eller annen inntekt er over 1000. Dette vil ta form av et valg som vil gjelde for beregning av fortjenesten til alle handler for et bestemt skatteår. For handelsinntekter vil effekten av den alternative metoden være å beregne fortjenesten på kvitteringene som ellers ville vært tatt med i regnskapet ved beregning av handelsresultatet for skatteåret minus fradraget på 1.000 handelsgodtgjørelsen. Ved beregning av fortjenesten blir det ikke fradrag for utgifter generelt eller noe annet. Det vil være en regel for å sikre at totalbeløpet av handelsgodtgjørelsen ikke kan overstige 1000, hvor den enkelte har begge inntektskilder. Eiendomsgodtgjørelse Det andre kapitlet i den nye delen av ITTOIA 2005 vil dekke eiendomsgodtgjørelsen. Dette vil sørge for fullstendig lettelse der inntekten som oppstår i skatteåret, er opp til 1000. Effekten av lettelsen vil være at inntektene og utgiftene ikke vil bli tatt med i regnskapet ved beregning av fortjeneste i en eiendomsvirksomhet. Det vil være en valgfri alternativ metode for beregning av fortjeneste hvor de oppnåelige inntektene til en eiendomsvirksomhet er over 1000. Dette vil ta form av et valg som gjelder for beregning av fortjenesten fra eiendomsforetak for et bestemt skatteår. Effekten av den alternative metoden vil være at inntektsinntektene kun inntektsføres ved beregning av overskuddet for skatteåret. Eventuelle utgifter knyttet til inntektsinntektene vil ikke bli tatt med i kontoen. Ved beregning av fortjenesten er et fradrag tillatt for 1.000 eiendomsgodtgjørelsen. Sammendrag av virkninger Investering i skatt (m) Disse tallene er angitt i tabell 2.1 i budsjett 2016 og er sertifisert av Byrået for budsjettansvar. Flere detaljer finner du i politikkkostnadsdokumentet som er publisert sammen med Budsjett 2016. Økonomisk innvirkning Dette tiltaket forventes ikke å ha noen vesentlige makroøkonomiske virkninger. Påvirkning av enkeltpersoner, husholdninger og familier Dette tiltaket kan være til fordel for rundt 700 000 skattytere, avhengig av andelen berettigede skattebetalere som bestemmer seg for å ta opp godtgjørelsen. Tiltaket forventes ikke å påvirke familiens dannelse, stabilitet eller sammenbrudd. Equalities impacts Det er ikke forventet at dette tiltaket vil ha noen spesiell innvirkning på noen gruppe med beskyttede egenskaper. Konsekvenser for virksomheten, inkludert organisasjoner i det sivile samfunn Den ekstra engangsprisen for dette tiltaket forventes å være ubetydelig. Imidlertid forventes dette tiltaket å ha en betydelig kontinuerlig sparing for selvstendig næringsdrivende og utleierpopulasjonen som enten ikke lenger trenger å fylle ut en selvangivelse (SA) - handel eller eiendomsavkastning eller ikke lenger trenger å beregne sine utgifter og eller kapitalutgifter for deres SA eller eiendomsavkastning på grunn av tillatelsen (e). Dette tiltaket forventes ikke å ha noen innvirkning på sivilsamfunnsorganisasjoner, da det bare påvirker bedrifter eller utleiere der innehaveren rapporterer sin forretningsinntekt gjennom SA. Det forventes at når den berørte befolkningen begynner prosessen med å forberede sin SA-avkastning, vil de lese veiledningen vedrørende tilskuddene og oppleve en besparelse gjennom enten ikke å sende en SA-avkastning eller ikke å måtte beregne sine utgifter og kapital godtgjørelser for avkastningen deres. De pågående kostnadene anslås å være ubetydelige, da de ikke vil oppleve ytterligere byrder utover det de opplever for øyeblikket. SA-veiledningen som de normalt vil engasjere seg i når de fyller ut avkastningen, vil nå be dem om at det ikke er behov for retur, eller de kan kreve godtgjørelsen i stedet for deres utgifter, avhengig av omstendighetene deres. Tiltaket har til hensikt å støtte delingsøkonomien. Estimater for overholdelsesbesparelser er vist i tabellen under. Anslått pågående innvirkning på administrativ byrde (m) Løpende gjennomsnittlig årlig innvirkning Vil jeg bli beskattet som en forex-aktør hvis det er min eneste inntekt Som du er uten tvil klar over, er det to brede alternativer for å bli skattlagt på forex-fortjenesten. Du kan enten være en forex-aktør eller en forex investor. De to er helt forskjellige i skattemessige termer (det er i hovedsak den samme forskjellen som en eiendomsinvestor som kjøper eiendom til leie eller en eiendomsutvikler som kjøper eiendom for å renovere og selge). Forex handelsfolk er gjenstand for inntektsskatt. Potensielt ved 40 og til og med 50 etter april 2010 hvis de har overskudd over 150k. Investorer er underlagt CGT og 18 CGT-rate. Den har også den årlige CGT-fritak på rundt 10K for å kompensere. Traders har en bredere kostnadsutligning, klassifiseres som selvstendig næringsdrivende. Dette betyr at hvis de ikke hadde andre inntekter, må også deydene regnes for nasjonalforsikring (klasse 2 på rundt 2,00 per uke) og klasse 4 på 8 med overskudd over primærgrensen). Så vesentlig hvis du er en grunnrente skattebetaler er forskjellen mellom 18 CGT og 28 inntektsskatt og NIC. Hvis du er en høyere skattebetaler, er forskjellen på 40 til 18 år. Det er også tillatelsesutgiftene osv. For å ta hensyn til. For mange ville handelsmannens status ikke være fordelaktig, i hvert fall ikke med mindre det var tap, så det var tilrådelig å være beskattet som en forex-handelsmann. Etablere når du er og arent en forex handelsmann er ikke grei skjønt. Spesielt et av spørsmålene som ble ofte spurt er om om forexinntekt er din eneste inntekt, vil dette gjøre deg til en forhandler. Bare fordi det du bare inntekt ikke automatisk ville gjøre det handelsinntekt. Hele arten av aktiviteten din må vurderes. Den generelle regelen med forex-aktiviteter som aksjer, derivater og andre finansielle eiendeler er at du er en investor. Det må være en organisert handelsoperasjon før du blir klassifisert som handelsmann. I tilfelle av en person (det vil si ikke et selskap) er det vanskeligere å søke. Gitt at under selvbedømmelse er det for deg å selv vurdere din egen skatteforpliktelse du bør bestemme statusen for forexaktiviteten din. I de fleste tilfeller vil fullføring av avkastningen på grunnlag av en forex investor også bli akseptert av HMRC. Det faktum at forexinntekten er din eneste inntekt, vil derfor ikke bety noe av seg selv. Du kan for eksempel ikke ha noen andre inntekter, men tjene generøse fortjenester fra et minimalt antall handler per uke, og i hovedsak være heldig med dine investeringer. Derimot kan du ha en annen okkupasjon, handle ofte med sofistikert risikostyring og et kommersielt sett opp og ha en bedre sjanse til å bli klassifisert som handelsmann.

No comments:

Post a Comment